Merhabalar..
Uzun bir süre oldu Beycan isminde birisi vardı, Ataşehir Lisesi'nin öğrenci portalı hakkında konuştuk ve işi aldım. Ancak ücreti baştan almama rağmen işi halen teslim edemedim, eski kullandığım msn adresimde kaldı onun adresi ve bu adresime de malesef giremiyorum..
Eğer tanıyanınız varsa ulaşabilir mi bana? r10'da üyeliği vardı, nickini hatırlayamıyorum, umarım görür kendisi. Her geçen gün çok daha ayıp olmakta, bir türlü bulamadım adresini arkadaşın.