Şikayet Konuları Fazlasıyla Arttı
40
●959
- 21-05-2021, 11:22:22R10 yönetimi olarak buna bi el atar mısınız gerçekten sayfaya her f5 attığımızda 1 2 şikayet önümüze çıkıyor eskiden r10 da yoktum yinede takip ediyordum herkes giremezken r10 daha güvenilir ve daha etkiliydi şu an da giren dolandırıp çıkıyor buna lütfen bi düzenleme getirin önerimdir teşekkür ederim.
- 21-05-2021, 11:25:11Gerçekten hocam çözüm de üyeyi uzaklaştırmak ancak o da dolandırılmayı azaltmıyorOznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2021, 11:25:41neye düzenleme gelecek ki hocam tam olarak? R10'un bu konuda yapabileceği bir şey yok. Pazar sistemi kurulabilir ancak onda da %10 - %20 kimse komisyon vermek istemeyeceği için yine tam gaz devam eder şikayetler
- 21-05-2021, 11:26:38Hocam r10 a alacağı kişileri eskisi gibi seçebilir davetiye olayını azaltabilir veya kabul ettiği üyeleri daha sıkı kurallarla karşılayabilirenesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2021, 11:27:19Maalesef insanlarımız kolay yoldan , art niyet besleyerek para kazanma derdinde oldukları için. Bu tür olaylar olmaya devam edecek.mesuthakanbkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2021, 11:27:3210 kişiden 1'ini eleyebilmek için alımı azaltmaları demek pazar payının düşmesi demek hocam. Millet zaten aktivite düştü satışlar düştü derken bu da çözüm değil maalesefmesuthakanbkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle