• 21-05-2021, 11:22:22
    #1
    R10 yönetimi olarak buna bi el atar mısınız gerçekten sayfaya her f5 attığımızda 1 2 şikayet önümüze çıkıyor eskiden r10 da yoktum yinede takip ediyordum herkes giremezken r10 daha güvenilir ve daha etkiliydi şu an da giren dolandırıp çıkıyor buna lütfen bi düzenleme getirin önerimdir teşekkür ederim.
  • 21-05-2021, 11:24:02
    #2
    Mesela birazdan bende bir tane açacağım.
  • 21-05-2021, 11:25:11
    #3
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela birazdan bende bir tane açacağım.
    Gerçekten hocam çözüm de üyeyi uzaklaştırmak ancak o da dolandırılmayı azaltmıyor
  • 21-05-2021, 11:25:41
    #4
    Platin üye
    neye düzenleme gelecek ki hocam tam olarak? R10'un bu konuda yapabileceği bir şey yok. Pazar sistemi kurulabilir ancak onda da %10 - %20 kimse komisyon vermek istemeyeceği için yine tam gaz devam eder şikayetler
  • 21-05-2021, 11:26:38
    #5
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neye düzenleme gelecek ki hocam tam olarak? R10'un bu konuda yapabileceği bir şey yok. Pazar sistemi kurulabilir ancak onda da %10 - %20 kimse komisyon vermek istemeyeceği için yine tam gaz devam eder şikayetler
    Hocam r10 a alacağı kişileri eskisi gibi seçebilir davetiye olayını azaltabilir veya kabul ettiği üyeleri daha sıkı kurallarla karşılayabilir
  • 21-05-2021, 11:27:19
    #6
    mesuthakanbkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten hocam çözüm de üyeyi uzaklaştırmak ancak o da dolandırılmayı azaltmıyor
    Maalesef insanlarımız kolay yoldan , art niyet besleyerek para kazanma derdinde oldukları için. Bu tür olaylar olmaya devam edecek.
  • 21-05-2021, 11:27:32
    #7
    Platin üye
    mesuthakanbkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam r10 a alacağı kişileri eskisi gibi seçebilir davetiye olayını azaltabilir veya kabul ettiği üyeleri daha sıkı kurallarla karşılayabilir
    10 kişiden 1'ini eleyebilmek için alımı azaltmaları demek pazar payının düşmesi demek hocam. Millet zaten aktivite düştü satışlar düştü derken bu da çözüm değil maalesef
  • 21-05-2021, 11:28:02
    #8
    3 yıl olacak çok şükür hiç şikayet açmadım, Hakkımda olan tek şikayet konusu var o da -trade verdim diye.
  • 21-05-2021, 11:29:18
    #9
    Yönetim bu noktada ne yapabilir? Kavun mu koklasın, karpuz mu vurarak alsın? Zaten ellerinden geleni yapıyorlar, böyle bir platformu yönetmek kolay değil.