R10 yönetimi olarak buna bi el atar mısınız gerçekten sayfaya her f5 attığımızda 1 2 şikayet önümüze çıkıyor eskiden r10 da yoktum yinede takip ediyordum herkes giremezken r10 daha güvenilir ve daha etkiliydi şu an da giren dolandırıp çıkıyor buna lütfen bi düzenleme getirin önerimdir teşekkür ederim.