neye düzenleme gelecek ki hocam tam olarak? R10'un bu konuda yapabileceği bir şey yok. Pazar sistemi kurulabilir ancak onda da %10 - %20 kimse komisyon vermek istemeyeceği için yine tam gaz devam eder şikayetler