R10 - Resim albüm Slayt'ı
9
●725
- 21-12-2008, 01:12:33Yok ya
Benim fotom farklı ben örnek video gösterdim zaten o zaman ben r10 da üye değil ziyaretçiydim
- 21-12-2008, 01:26:38Kayıt edildiniz efemizzyGM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2008, 02:38:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ehuehehFhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olmuşken tam olsun, yakışıklılık yarışması filan da yapın bari :P
yaparsak koyarsın