Konu
R10 - Resim albüm Slayt'ı
21-12-2008, 02:38:30
#9
Prof.Huko
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Fhenix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ForumTR mi burası yav, albüm falan.
İlerde r10 yıllığı da hazırlar mıyız
ehueheh
olmuşken tam olsun, yakışıklılık yarışması filan da yapın bari :P