Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ForumTR mi burası yav, albüm falan.
İlerde r10 yıllığı da hazırlar mıyız
ehueheh
olmuşken tam olsun, yakışıklılık yarışması filan da yapın bari :P