• 21-12-2008, 01:02:01
    #1
    edit.
  • 21-12-2008, 01:10:24
    #2
    Bu fotodaki senmisin la
  • 21-12-2008, 01:12:33
    #3
    Yok ya Benim fotom farklı ben örnek video gösterdim zaten o zaman ben r10 da üye değil ziyaretçiydim
  • 21-12-2008, 01:17:42
    #4
    benden bi foto Pm olarak gonderdim yaparsak koyarsın
  • 21-12-2008, 01:19:32
    #5
    izzyGM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benden bi foto Pm olarak gonderdim yaparsak koyarsın
    Gelmedi hala ?
  • 21-12-2008, 01:22:39
    #6
    fotograf beyenemedimde f5 yap
  • 21-12-2008, 01:26:38
    #7
    izzyGM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fotograf beyenemedimde f5 yap
    Kayıt edildiniz efem
  • 21-12-2008, 01:40:14
    #8
    ForumTR mi burası yav, albüm falan.
    İlerde r10 yıllığı da hazırlar mıyız
  • 21-12-2008, 02:38:30
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ForumTR mi burası yav, albüm falan.
    İlerde r10 yıllığı da hazırlar mıyız
    ehueheh
    olmuşken tam olsun, yakışıklılık yarışması filan da yapın bari :P