• 10-05-2021, 21:38:30
    #1
    Pandemide turistlere her şey serbest. Türklerin çalışması gerekiyor. Bunu hak edecek ne yaptık?

    Bu fotoğraf çok üzdü beni..

  • 10-05-2021, 21:40:55
    #2
    Ben artık gidişatı anlamak için uğraşmıyorum, sonuç zaten belli.
  • 10-05-2021, 21:41:06
    #3
    bir de rahat gezsinler diye memleketi kapattık
  • 10-05-2021, 21:42:42
    #4
    Çok abartılıyor bu turistlerin muaf olma mevzusu
    Biraz empati yaparsan düşün o kadar bilet alıp yurtdışı tatil için ayarlama yapıyorsun ama gezemeyeceksin öylemi :d kurallara uygun takılsınlar bence sorun yok
  • 10-05-2021, 21:43:30
    #5
    Kişisel Rütbe
    Turistler için benim üni sınavım erken tarihe alınmıştı çoğu kişi çalışsaydınız Felan dedi şimdide herkesi turistler için kapadılar ben birşey demiyorum tarih diyor
  • 10-05-2021, 21:43:35
    #6
    onlar para demekmiş yabancı onlar yabancı kendi ülkelerinde onlara yasak bizde serbest adamlar haklı olarak türkiyeye gelıyorlar.
  • 11-05-2021, 11:10:42
    #7
    Bence sorun turistin gelmesi vs değil
    Turistin test yaparak gelmesi
    Türkiye'ye döneceğiz birkaç gün önce hatta
    Yanımda adam test yaptırdı daha sonucu negatif mi pozitif mi belli olmadan aynı uçağa binip İstanbul'a geldik
    Türkiye yabancılarda test sonucuna bakmıyor bile böyle şaçma bir şey olur mu cidden anlamadım