Çok abartılıyor bu turistlerin muaf olma mevzusu
Biraz empati yaparsan düşün o kadar bilet alıp yurtdışı tatil için ayarlama yapıyorsun ama gezemeyeceksin öylemi :d kurallara uygun takılsınlar bence sorun yok