r10.net Counter Strike 1.6 Turnuvası - 2 - Sayfa 21 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10.net Counter Strike 1.6 Turnuvası - 2
238
●
10.531
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
r10.net Counter Strike 1.6 Turnuvası - 2
İlk
11
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Son
Anket
Hangi mapta oynayalım ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
92
Hangi mapta oynayalım ?
de_dust
%23,91 (
22
Oy)
de_dust2
%68,48 (
63
Oy)
de_inferno
%17,39 (
16
Oy)
de_aztec
%8,70 (
8
Oy)
27-12-2008, 20:53:56
#181
Peksoft
Adminliği öğrenseydim, wall kullananları öpeceğim.
27-12-2008, 21:08:28
#182
TheConqueror
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben SXE kurulumu vs. biliyorum. FTP bilgileri vs. verilirse her türlü plugin , script kurabilirim. 2 Sene bu CS Server işlerinin içindeydim halada öyleyim
. Sorun olursa PM atın.
27-12-2008, 21:21:58
#183
Webing
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar serverde sXe kurulu yanlız bazı kişilerde hata veriyor diye kapattık açılcak ama. Diğer adminde Peksoft ' dur bilginize...
27-12-2008, 22:21:11
#184
TeXaS
azcık ezdim
27-12-2008, 22:22:52
#185
Maharaja
Kuracagım yarım saate kadar hangı serverda oynuyosunuz bıraz çatışalım.
27-12-2008, 22:36:41
#186
Seza
Bende sxe çalışmıyor 7 ay önce falan çalışıyordu ama artık fos benim yerime başka bir elemanı alın.
27-12-2008, 22:51:04
#187
Peksoft
İlk banlama siftahını açtım.
27-12-2008, 23:13:08
#188
NatroTech
Üyeliği durduruldu
benide yazabilirsin yer varsa
27-12-2008, 23:34:14
#189
TeXaS
gelin biraz daha kasalım
İlk
11
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler