Anket Hangi mapta oynayalım ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 92
Hangi mapta oynayalım ?
de_dust
%23,91 (22 Oy)
de_dust2
%68,48 (63 Oy)
de_inferno
%17,39 (16 Oy)
de_aztec
%8,70 (8 Oy)
  • 27-12-2008, 20:53:56
    Adminliği öğrenseydim, wall kullananları öpeceğim.
  • 27-12-2008, 21:08:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben SXE kurulumu vs. biliyorum. FTP bilgileri vs. verilirse her türlü plugin , script kurabilirim. 2 Sene bu CS Server işlerinin içindeydim halada öyleyim . Sorun olursa PM atın.
  • 27-12-2008, 21:21:58
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar serverde sXe kurulu yanlız bazı kişilerde hata veriyor diye kapattık açılcak ama. Diğer adminde Peksoft ' dur bilginize...
  • 27-12-2008, 22:21:11
    azcık ezdim
  • 27-12-2008, 22:22:52
    Kuracagım yarım saate kadar hangı serverda oynuyosunuz bıraz çatışalım.
  • 27-12-2008, 22:36:41
    Bende sxe çalışmıyor 7 ay önce falan çalışıyordu ama artık fos benim yerime başka bir elemanı alın.
  • 27-12-2008, 22:51:04
    İlk banlama siftahını açtım.
  • 27-12-2008, 23:13:08
    Üyeliği durduruldu
    benide yazabilirsin yer varsa
  • 27-12-2008, 23:34:14
    gelin biraz daha kasalım