Konu
r10.net Counter Strike 1.6 Turnuvası - 2
27-12-2008, 22:36:41
#186
Seza
Bende sxe çalışmıyor 7 ay önce falan çalışıyordu ama artık fos benim yerime başka bir elemanı alın.