• 06-05-2021, 22:49:52
    #1
    3-4 Yıl Önce Kullanıcı İsimlerinin Para Ettiğini Bilmiyordum @Yunanistan nicki Bendeydi İnstagram Ve 20 TL Gibi Fiyata Satmıştım Onun Pişmanlığını Yaşıyorum Şuan
  • 06-05-2021, 22:51:01
    #2
    Giden gittikten sonra zaten sizin değildir , dolayısı ile üzülmeyin çünkü sizin değil. Daha iyileri için ise hala zaman var .
  • 06-05-2021, 22:51:12
    #3
    0,1 bitcoini 50 tlden almıştım ama sonra bozdurmuştum bi yemek yiyim diye. şuan 50 bin tl. Ama üzülmeye gerek yok. Başka fırsatlar elbt çıkacaktır. onları iyi değerlendirelim dostum
  • 06-05-2021, 22:53:22
    #4
    Dünyada enayi bitmez hocam siz kendinizi boşuna enayi görmeyin
  • 06-05-2021, 22:54:32
    #5
    Kim bilir daha ne fırsatlar çıkacak önüne.
  • 06-05-2021, 22:55:36
    #6
    Platin üye
    kuruş coinleri bozdurduk 3 ay sıonra villa parası yapınca tecrübe oldu .
    sabır
  • 06-05-2021, 22:55:58
    #7
    Bir düşüneyim

    Aslına bakacak olursak Hanyecz’in hikayesini pek çoğumuz daha önce duymuşuzdur. Laszlo Hanyecz, 2010 yılında iki büyük boy pizza sipariş etmiş ve bu pizzalar için dolar ile ödeme yapmak yerine Bitcoin ile ödeme yapmayı tercih etmişti. Hanyecz, yalnızca iki pizza için tam tamına 10 bin Bitcoin ödemişti.

    https://www.webtekno.com/dunyanin-en...r-h107585.html
  • 06-05-2021, 23:04:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hocam nasipse gelir yemenden nasip değilse ne gelir elden.. ondan dolayı üzülme elindekilere bak belki daha iyi fırsat vardır
  • 06-05-2021, 23:05:39
    #9
    Boşver hocam Yunanlılar üzerinden para kazanmayın )