• 03-05-2021, 03:45:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Uzun süredir yanıtsız kalan 'e-ticaret alanında hizmet veren şahıs şirketi sahiplerinin izin belgesi çıkarması' ile alakalı e-Devlet üzerindeki sorun düzeldi. Normalde başvurduğumda hata veriyordu, az önce 479114 NACE kodu ile faaliyet gösteren şahıs şirketime izin belgesi talebim kabul edildi ve onaylandı. Sizler de başvurunuzu yapabilirsiniz. Hayırlı olsun.
  • 03-05-2021, 03:46:51
    #2
    mavirane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Uzun süredir yanıtsız kalan 'e-ticaret alanında hizmet veren şahıs şirketi sahiplerinin izin belgesi çıkarması' ile alakalı e-Devlet üzerindeki sorun düzeldi. Normalde başvurduğumda hata veriyordu, az önce 479114 NACE kodu ile faaliyet gösteren şahıs şirketime izin belgesi talebim kabul edildi ve onaylandı. Sizler de başvurunuzu yapabilirsiniz. Hayırlı olsun.
    Hayırlı olsun, ben bir türlü çözemedim başvuru kısmını iş yeri adresi istiyorlar ama benim kargo şubesine gitmem gerekiyor 😄
  • 03-05-2021, 03:51:28
    #3
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, ben bir türlü çözemedim başvuru kısmını iş yeri adresi istiyorlar ama benim kargo şubesine gitmem gerekiyor 😄
    Ben iş yeri adresine vergi levhasında yazdığı gibi ev adresimi girdim. Sonuçta izin belgesi çıkmış, kargoya giderken bir problem olacağını sanmıyorum.
  • 03-05-2021, 03:55:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Görevi ve Muafiyet Nedeni ile Araç Plaka kısmı sizde de boş mu hocam? @mavirane;
  • 03-05-2021, 03:56:34
    #5
    Güzel haber , teşekkür ederiz bilgilendirme için
  • 03-05-2021, 03:56:47
    #6
    mavirane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben iş yeri adresine vergi levhasında yazdığı gibi ev adresimi girdim. Sonuçta izin belgesi çıkmış, kargoya giderken bir problem olacağını sanmıyorum.
    Standart Başvuru Metni

    Kısmında değişiklik yaptığınız bir yer oldu mu yoksa direk olduğu gibi mi gönderdiniz hocam?
  • 03-05-2021, 03:58:43
    #7
    LevorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görevi ve Muafiyet Nedeni ile Araç Plaka kısmı sizde de boş mu hocam? @mavirane;
    Evet, onları çıktı aldıktan sonra elle dolduruyoruz.
  • 03-05-2021, 03:59:18
    #8
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Standart Başvuru Metni

    Kısmında değişiklik yaptığınız bir yer oldu mu yoksa direk olduğu gibi mi gönderdiniz hocam?
    Orada değişiklik yapmadım hocam, olduğu gibi gönderin.
  • 03-05-2021, 04:00:54
    #9
    LevorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görevi ve Muafiyet Nedeni ile Araç Plaka kısmı sizde de boş mu hocam? @mavirane;
    Bende merak ediyorum, takip.