Ben iş yeri adresine vergi levhasında yazdığı gibi ev adresimi girdim. Sonuçta izin belgesi çıkmış, kargoya giderken bir problem olacağını sanmıyorum.
Standart Başvuru Metni
Kısmında değişiklik yaptığınız bir yer oldu mu yoksa direk olduğu gibi mi gönderdiniz hocam?