• 02-05-2021, 13:46:53
    #1
    Merhaba,

    Yoğunluktan ve ülkemizin getirdiği şartlardan dolayı bağzı şeylere kafa kalmıyor artık. 2 sefer kredi kartı ödemesini son ödeme tarihinden 1 gün sonra yaptım. Gecikme faizi işledi ona okeyim. Bu durum kredi puanını ne derece düşürür?

    Bu güne kadar hiç geciktirme yaşamadım.
  • 02-05-2021, 13:47:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Olumsuz etkiler ...
  • 02-05-2021, 13:49:10
    #3
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olumsuz etkiler ...
    Çok açıklayıcı oldu teşekkürler.
  • 02-05-2021, 13:50:00
    #4
    Çok fazla bir puan kaybı yaşamazsınız , ama merak edip istihbarat yaptırtmayın kredi puanınızı düşmesine sebep olursunuz daha önce ödeme aksatmadığınız için kredi puanınız zaten yüksektir dolayısıyla düştüyse bile düşen puan çok olmayacaktır. buda sizi çok fazla etkilemeyecektir bir sonraki ödemelerinizde ortalama 4 5 aylık bir süreçte kredi puanınız eski haline dönecektir içiniz rahat olsun
  • 02-05-2021, 13:50:58
    #5
    berqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Yoğunluktan ve ülkemizin getirdiği şartlardan dolayı bağzı şeylere kafa kalmıyor artık. 2 sefer kredi kartı ödemesini son ödeme tarihinden 1 gün sonra yaptım. Gecikme faizi işledi ona okeyim. Bu durum kredi puanını ne derece düşürür?

    Bu güne kadar hiç geciktirme yaşamadım.
    Hiç bir şey olmaz hocam. Karttan harcama yapıyorsanız zaten eş zamanlı yükselir, ahım şahım etkilemez. Direkt etkiler diyenlere de kulak asmayın.
  • 02-05-2021, 13:52:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    berqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok açıklayıcı oldu teşekkürler.
    Üstat kredi kartları kanunu ve tüketici kredisi sözleşmesi yönetmeliğine göre bir takvim yılı içinde asgari ödeme tutarı üç kere geç ödenirse kredi kartı bir sonraki yıla kadar nakit kullanıma kapatılır.

    Hükmü vardır. Kanun hükmü ...
  • 02-05-2021, 13:53:33
    #7
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstat kredi kartları kanunu ve tüketici kredisi sözleşmesi yönetmeliğine göre bir takvim yılı içinde asgari ödeme tutarı üç kere geç ödenirse kredi kartı bir sonraki yıla kadar nakit kullanıma kapatılır.

    Hükmü vardır.
    İyi de adamın sorusuyla bunun ne alakası var?
  • 02-05-2021, 13:54:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    StyleKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi de adamın sorusuyla bunun ne alakası var?
    Kapatılmadan önceki etkisi de findex notunun düşmesidir. Benim 17 kredi kartım var. Tecrübelerime dayanarak yazdım.
  • 02-05-2021, 14:09:42
    #9
    Tycondrious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla bir puan kaybı yaşamazsınız , ama merak edip istihbarat yaptırtmayın kredi puanınızı düşmesine sebep olursunuz daha önce ödeme aksatmadığınız için kredi puanınız zaten yüksektir dolayısıyla düştüyse bile düşen puan çok olmayacaktır. buda sizi çok fazla etkilemeyecektir bir sonraki ödemelerinizde ortalama 4 5 aylık bir süreçte kredi puanınız eski haline dönecektir içiniz rahat olsun
    StyleKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir şey olmaz hocam. Karttan harcama yapıyorsanız zaten eş zamanlı yükselir, ahım şahım etkilemez. Direkt etkiler diyenlere de kulak asmayın.
    Çok teşekkürler R10+