Merhaba,

Yoğunluktan ve ülkemizin getirdiği şartlardan dolayı bağzı şeylere kafa kalmıyor artık. 2 sefer kredi kartı ödemesini son ödeme tarihinden 1 gün sonra yaptım. Gecikme faizi işledi ona okeyim. Bu durum kredi puanını ne derece düşürür?

Bu güne kadar hiç geciktirme yaşamadım.