• 02-05-2021, 09:42:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar öncelikle günaydın. Dün ve ondan önceki gün bu şekilde mesajlar gördüm, ama nasıl biz R10'a kayıt olurken sistemden kayıt oluyoruz, bu mesajda sistemden gelir. Bunu anlatma sebebim bazı kabanlar olmuş ve atmış. Böyle birşey yönetim tarafından yapılmaz... Neyse bu bana yazdı cevabını verdim, geçtim


  • 02-05-2021, 09:46:21
    #2
    Birden fazla ip ile giriş yasak mıymış 😁 göçebe çalışan ben ne yapayım.
  • 02-05-2021, 09:47:36
    #3
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Selamlar hocam,
    Herkesin dikkat etmesi gerekiyor.

    Numarayi açık paylaşmayın suç hocam.
  • 02-05-2021, 09:48:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam,
    Herkesin dikkat etmesi gerekiyor.

    Numarayi açık paylaşmayın suç hocam.
    Suç olduğunu biliyorum, fakat bu arkadaş dol-and-irici..
  • 02-05-2021, 09:50:09
    #5
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Evet.
    Haklıyken haksız duruma düşmeyin diye uyarıyorum hocam. Tek rakamını kaldırın tavsiyem.
  • 02-05-2021, 09:52:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet.
    Haklıyken haksız duruma düşmeyin diye uyarıyorum hocam. Tek rakamını kaldırın tavsiyem.
    Guncelledim, tekrardan teşekkür ederim.
  • 02-05-2021, 09:53:34
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Keşke banada yazsa eğlence çıkardı

    R10'da herhangi birinin bu kadar basit oyuna geleceğini sanmıyorum
  • 02-05-2021, 10:03:39
    #8
    bir @Coşkun atasözü derk ki "Küfür edin!"
  • 02-05-2021, 10:12:00
    #9
    Hala merak ediyom amaçları ne banlancaksınız para verin mi dicekler nolacak acaba