Arkadaşlar öncelikle günaydın. Dün ve ondan önceki gün bu şekilde mesajlar gördüm, ama nasıl biz R10'a kayıt olurken sistemden kayıt oluyoruz, bu mesajda sistemden gelir. Bunu anlatma sebebim bazı kabanlar olmuş ve atmış. Böyle birşey yönetim tarafından yapılmaz... Neyse bu bana yazdı cevabını verdim, geçtim