Ailenizden kaç kişinin R10 kullandığını merak ettim. Biz evde 2 yeğenler falan 3 kişi kullanıyoruz ben pek aktif olmasam da yeğenim ve oğlum @esbulk; aşırı aktifler maşallah
R10 diger siteler gibi degil, yol gecen hani forumu olmadigi icin referans sistemiyle uye alımı yapiliyor. Ondan dolayi her aileden kaç kiside demektense ilcede kac kisi kullaniyor demek daha mantikli🤗