• 01-05-2021, 05:53:58
    #1
    Merhaba Gençler,

    Ailenizden kaç kişinin R10 kullandığını merak ettim. Biz evde 2 yeğenler falan 3 kişi kullanıyoruz ben pek aktif olmasam da yeğenim ve oğlum @esbulk; aşırı aktifler maşallah

    Hayırlı Ramazanlar.
  • 01-05-2021, 06:01:25
    #2
    R10 diger siteler gibi degil, yol gecen hani forumu olmadigi icin referans sistemiyle uye alımı yapiliyor. Ondan dolayi her aileden kaç kiside demektense ilcede kac kisi kullaniyor demek daha mantikli🤗
  • 01-05-2021, 06:01:40
    #3
    Hiç kimse. Bu ayrıcalık bana özel. 😂 😂
    • iOktay
    iOktay bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-05-2021, 06:04:55
    #4
    Tüm sulalade ( baba ve anne tarafı ) sadece ben
  • 01-05-2021, 06:15:56
    #5
    genellikle 1dir hocam ama arada sırada bazı aileler oluyor tüm aile mensupları üye. Allah Allah işe bak yav neden acaba
  • 01-05-2021, 06:53:18
    #6
    Platin üye
    Eşim @monapera; ve kayınbirader @KARAZHAN;
  • 01-05-2021, 11:09:12
    #7
    Sadece BEN =>>>>>> @Candogancan;