Merhaba Gençler,

Ailenizden kaç kişinin R10 kullandığını merak ettim. Biz evde 2 yeğenler falan 3 kişi kullanıyoruz ben pek aktif olmasam da yeğenim ve oğlum @esbulk; aşırı aktifler maşallah

Hayırlı Ramazanlar.