Konu
Ailenizden Kaç Kişi R10 Kullanıyor :)
01-05-2021, 05:53:58
#1
Telegram
Merhaba Gençler,
Ailenizden kaç kişinin R10 kullandığını merak ettim. Biz evde 2 yeğenler falan 3 kişi kullanıyoruz ben pek aktif olmasam da yeğenim ve oğlum
@
esbulk
; aşırı aktifler maşallah
Hayırlı Ramazanlar.