• 30-04-2021, 14:23:30
    #1
    Seyahat İzin Talebi için başvuru ekranında sorun mu var dün akşamdan beri deniyorum hata veriyor. Sizlerde sorun aynı mı?

    https://www.turkiye.gov.tr/icisleri-seyahat-izin-talebi
  • 30-04-2021, 14:24:25
    #2
    Herkeste sanırım aynı şey çıkıyor. Dilerseniz arayın valiliği ona göre işlem yapın. En sağlıklı bu olur sanırım.
  • 30-04-2021, 14:26:35
    #3
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Kaymakamlık önünde sıra bekliyorım şu an
  • 30-04-2021, 14:30:43
    #4
    Herkes yüklenince böyle oluyor galiba. Çok sıra olduğunu duydum.
  • 30-04-2021, 14:40:18
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aşırı yoğunluk nedeniyle oluyor. Ben de dünden beri seyehat izni için girmeye çalışıyordum ancak bugün girebildim. Annesinden ya da babasından uzakta olan çocuklara yönelik bir plan düşünülmediği için uğraşlarım boşa çıktı. Her açıdan sınıfta kalan bir sistem.
  • 30-04-2021, 14:51:24
    #6
    Skeptical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşırı yoğunluk nedeniyle oluyor. Ben de dünden beri seyehat izni için girmeye çalışıyordum ancak bugün girebildim. Annesinden ya da babasından uzakta olan çocuklara yönelik bir plan düşünülmediği için uğraşlarım boşa çıktı. Her açıdan sınıfta kalan bir sistem.
    İşleminiz devam ediyor, lütfen beklemeye devam ediniz…
    Şu anda kullandığınız hizmette yaşanan talep yoğunluğu nedeni ile işleminiz sıraya alınmıştır. İşlem sonucunuz birazdan otomatik olarak görüntülenecektir…

    Bekleme süreniz hizmet veren kurumun işlem kapasitesine göre değişebilir.
    İşleminiz tamamlandığında, otomatik olarak bir sonraki aşamaya geçeceksiniz.


    diyor ve sürekli başa dönüyor hocam
  • 30-04-2021, 14:54:03
    #7
    iyisite.NET
    Koskoca devlet sitesi, haber siteleri kadar olamıyor.
    Hep aynı sorun, hep aynı sorun.
  • 30-04-2021, 14:56:07
    #8
    SEOmor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşleminiz devam ediyor, lütfen beklemeye devam ediniz…
    Şu anda kullandığınız hizmette yaşanan talep yoğunluğu nedeni ile işleminiz sıraya alınmıştır. İşlem sonucunuz birazdan otomatik olarak görüntülenecektir…

    Bekleme süreniz hizmet veren kurumun işlem kapasitesine göre değişebilir.
    İşleminiz tamamlandığında, otomatik olarak bir sonraki aşamaya geçeceksiniz.


    diyor ve sürekli başa dönüyor hocam
    Bu beklemenin sonunda ya teknik arıza falan filan gibi şeyler zırvalayacak ya da işlem devam sayfasına yönlendirecek. Sürekli denemeniz gerekiyor ama o işlem sırasını bekleyin muhakkak.