Aşırı yoğunluk nedeniyle oluyor. Ben de dünden beri seyehat izni için girmeye çalışıyordum ancak bugün girebildim. Annesinden ya da babasından uzakta olan çocuklara yönelik bir plan düşünülmediği için uğraşlarım boşa çıktı. Her açıdan sınıfta kalan bir sistem.
İşleminiz devam ediyor, lütfen beklemeye devam ediniz
Şu anda kullandığınız hizmette yaşanan talep yoğunluğu nedeni ile işleminiz sıraya alınmıştır. İşlem sonucunuz birazdan otomatik olarak görüntülenecektir
Bekleme süreniz hizmet veren kurumun işlem kapasitesine göre değişebilir.
İşleminiz tamamlandığında, otomatik olarak bir sonraki aşamaya geçeceksiniz.
diyor ve sürekli başa dönüyor hocam