• 18-12-2008, 11:30:07
    #1
    Arkadaşlar şuan yaklaşık 5 kişiyiz. Elimde 2 sene önce yazdığım bir senaryo var. Halen üzerinde çalışıyorum. Yaza doğru eğlencelik ilk kısa filmimizi çekicez bu işe ilgisi olan arkadaşlar varmı acaba?

    Oyunculuk yeteneği olabilir
    Bize mekan konusunda yardımcı olabilir
    Senaryo konusunda yardımcı olabilir
    Ekipman olarak yardımcı olabilir
    Teknik bilgiye sahip olabilir

    Toplamda 1 saatlik bir film olacak.

    R10 dan arkadaşlarda katılırsa ortaya kalabalık bir kadro güzel bir film çıkar
  • 18-12-2008, 11:36:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    senaryo konusunda yardımcı olmak isterim..
  • 18-12-2008, 11:36:59
    #3
    Emrearici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senaryo konusunda yardımcı olmak isterim..
    senaryo ya katkı mı yoksa 0 dan bir senaryo mu?
  • 18-12-2008, 11:38:52
    #4
    Hocam senaryo hakkında bilgi verirmisiniz. Sakaryada akrabalarım var , siz neresinde yaşıyorsunuz ? Ne tür bir şey olacak ? Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
  • 18-12-2008, 11:41:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    HaykoTube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senaryo ya katkı mı yoksa 0 dan bir senaryo mu?
    şuanda katkı olarak yardımcı olabilirim ama ileride 0 dan senaryoda olabilir..
  • 18-12-2008, 11:43:19
    #6
    clupmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senaryo hakkında bilgi verirmisiniz. Sakaryada akrabalarım var , siz neresinde yaşıyorsunuz ? Ne tür bir şey olacak ? Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
    Senaryo aslında kafama yatan bir senaryo değil çünkü çok dar oyuncu kadrosu var. Bulunduğum yer ilçe bu yüzden doğal mekanlar bolca var orman mı ararsın sahil mi hepsi var Gelecek olan arkadaşları ağırlarız.
  • 18-12-2008, 11:44:48
    #7
    Emrearici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuanda katkı olarak yardımcı olabilirim ama ileride 0 dan senaryoda olabilir..
    Güzel sağlam bir ekip oluşacakmı bakalım.
  • 18-12-2008, 11:51:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    1 saatlik film, kısalıktan çıkıyor.
  • 18-12-2008, 11:53:04
    #9
    AkifNezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 saatlik film, kısalıktan çıkıyor.
    Ne diyelim ozaman amatör film mi ?