Arkadaşlar şuan yaklaşık 5 kişiyiz. Elimde 2 sene önce yazdığım bir senaryo var. Halen üzerinde çalışıyorum. Yaza doğru eğlencelik ilk kısa filmimizi çekicez bu işe ilgisi olan arkadaşlar varmı acaba?
Oyunculuk yeteneği olabilir
Bize mekan konusunda yardımcı olabilir
Senaryo konusunda yardımcı olabilir
Ekipman olarak yardımcı olabilir
Teknik bilgiye sahip olabilir
Toplamda 1 saatlik bir film olacak.
R10 dan arkadaşlarda katılırsa ortaya kalabalık bir kadro güzel bir film çıkar