Domuz etini, orucu tartışacağınıza Şirk ne bunu tartışın derim. Türbelere gidip birini araya koyup onun yüzü suyu hürmetine vs. dua edip bir şeyler istemek açıkca şirktir ve bu kişilerin ne dünyada nede ahirette nasibi yoktur. Peygamber kimlerle savaşmış bir araştırın onu tartışın. Ebu cehilin namaz kıldığını, kabede tavaf ettiğini hac yaptığını Allahı kabul ettiğini kaç kişi biliyor acaba ? Peki neden Peygamberle şavaştı ? Müşrikler öyle putperest vs değilllerdi. Kuranda ayet var. Onlara yeri göğü kainatı kim yarattı diye sorulduğında; vallahi Allah yaratmıştır derker diyor. Ancak aracılar, şefaatçileri, kurtarıcıları kabul edip sahiplendikleri için Allah katında lanetlendiler. O put dedikleriniz, müşriklerin Allah ile aralarına koydukları yedek ilahları, efendi hazretleridir. Bunları konuşun, günümüzü düşünün, tartışın derim. Hayırlı geceler.