• 26-04-2021, 21:01:35
    #28
    Üyeliği durduruldu
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben İstanbul şehir içi yılda 50.000 yapıyorum.
    Şehir dışı ayda 20.000 yapsam daha keyifli olurdu kesin

    Yolun açık olsun. Ford taşlı az engebeli yolda tam bir fiyasko düz yolda yolda kalan ford bile gördüm

    Bir teker boşa düştü mü yandın hareket etmiyor alet
    Hayata kusturdu araba zaten normal de arabam splinter mersedes oda gelecek yarın. Oburgun yoksa çalışmam dedim bayırda direksiyona bayılıyom gitmiyo depo full dolu 😁
    2019 da km 310 bin yaptım günde 3 4 saat zor uyudum
  • 26-04-2021, 21:03:04
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu pandemi döneminde 8k maaş şükredin hocam bence çok işsiz var ve aynı zaman da hayırlı ve güzel bir iş yapıyorsunuz
    Şükür hocam 10 yıldır kargocuyum çalışıyorum darısı issizlere yemek kalacak yer şey şirkete ait maaşı yiyemiyom sigara içki yok zaten
  • 26-04-2021, 21:46:27
    #30
    Dostum işini kaybeden, haksız yere 29 la işten çıkarılan binlerce insan geçim sıkıntısı çekerken bence her şeyden önce bir işin olduğu için şu ramazan ayında şükretmelisin. İnan yollarda arabada yatar kalkarım yeter ki iş olsun diyecek bir sürü işsiz var.
  • 26-04-2021, 21:55:14
    #31
    üretime de devam edildiğine göre bana da yatış yok Gerçi devir yatma değil daha çok çalışma devri. Çok şükür elimiz ayağımız tutuyorken özellikle
  • 26-04-2021, 22:10:51
    #32
    Üyeliği durduruldu
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçi bizede vermezler hocam internet üzerinden ticaret çünkü Mantık olarak kargo firmaları çalışıyorsa bizim de çalışmamız lazım...
    Hepimize kolay gelsin
    eve kurye çağır mantığıyla çalışmanızı bekliyor hocam devlet
  • 26-04-2021, 23:32:22
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Allah kolaylık versin.
  • 26-04-2021, 23:39:17
    #34
    Şuanki, daha önceki geçmişten günümüze yasaklardan etkilenmeyen tek sektör sağlık sektörü değişen hiçbir şey olmuyor hayatımda
  • 27-04-2021, 00:09:02
    #35
    Kendi şirketim limited ana faaliyet adı ve ticari ünvanı lojistik üzerine yan faaliyetlerinden biri de e-ticaret. Her türlü muaf olurum sanırım biri olmazsa diğerinden muafiyet var
  • 27-04-2021, 00:43:19
    #36
    Banada yok hocam Saglik calisaniyim. Dunya yikilsa gene kapanmiyor hastaneler Genede sukurler olsun en azindan isimiz var. Bu donemde issiz kalanlara rabbim yardim etsin.