şu pandemi döneminde 8k maaş şükredin hocam bence çok işsiz var ve aynı zaman da hayırlı ve güzel bir iş yapıyorsunuz
Şükür hocam 10 yıldır kargocuyum çalışıyorum darısı issizlere yemek kalacak yer şey şirkete ait maaşı yiyemiyom sigara içki yok zaten