• 20-04-2021, 23:53:03
    #1
    Kullanan var mıdır yarın şok mağazalarına bu mouse geliyor oneirrmisinz hocalarım başka şehirden tanıdığa aldıracağım


  • 20-04-2021, 23:55:04
    #2
    Ben kullanıyorum gayet memnunum bir sıkıntısı yok, mouse'unuz bozuksa ve acil mouse lazımsa fiyatına göre iyi yani, bu fiyata ya kaliteli ama 2. el alırsınız, yada sıfır olsun derseniz bu yani.
    NOT: kolonyalı elinizle dokunmayın mouse'un üst yüzeyi mat plastik gibi bişey ve kolonya parçalıyor.
  • 20-04-2021, 23:55:32
    #3
    Markası ney
  • 20-04-2021, 23:57:42
    #4
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kullanıyorum gayet memnunum bir sıkıntısı yok, mouse'unuz bozuksa ve acil mouse lazımsa fiyatına göre iyi yani, bu fiyata ya kaliteli ama 2. el alırsınız, yada sıfır olsun derseniz bu yani.
    NOT: kolonyalı elinizle dokunmayın mouse'un üst yüzeyi mat plastik gibi bişey ve kolonya parçalıyor.
    tamamdır teşekkür ederim aldırmaya calısacağım zaten günümüzdeki fareler o şekil yüzeye farklı birşey temas etmemesi gerekiyor
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Markası ney
    Rampage SMX-R47
  • 20-04-2021, 23:57:50
    #5
    Almayın.
  • 20-04-2021, 23:58:31
    #6
    Bu marketlere gelen teknolojik ürünler genel sıkıntılı oluyor kim ne aldıysa mutlaka sorun çıktı
  • 20-04-2021, 23:59:15
    #7
    tahaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almayın.
    kullananlar memnumun diyor hocam almayın daki sebep nedir ?
    @caylakgirisimci;
  • 21-04-2021, 00:00:16
    #8
    tahaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almayın.
    Hocam neye göre bunu diyorsunuz? 100 liraya daha iyisi mi var?
    Ben açıkcası böyle diyenlere antipatiğim, aylar önce sırf bu tarz marka kötüleyiciler yüzünden (10 kişiden 9'u rampage alacağına trust al dediler en azından markası belli dediler) gittim trust kulaklık aldım, kafamı sıktı, baş ağrısı yaptı, ses son seste kulağa bastırarak çıkıyordu, gittim daha ucuza 7.1 dandik dedikleri kulaklığı aldım aylarca da sorunsuz kullandım her türlü bassı tizi de veriyordu ayrıca kendi driver'ı ve ayarı da vardı.
    Arkadaş zaten bütçesi iyi olsa logitech bilmem ne alabilecek olsa şoka gelecek fareyi beklemez heralde, o da bilir üzerine 500 lira koyup sağı solu çıkan fare almayı...
  • 21-04-2021, 00:03:54
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4 -5 ay önce böle bir kampanyadan klavye mous almıştım ve hala sorunsuz kullanıyorum 😊 bence tamamen fırsat ürünü hocam bunlar ihtiyacınız varsa beklemeyin