Ben kullanıyorum gayet memnunum bir sıkıntısı yok, mouse'unuz bozuksa ve acil mouse lazımsa fiyatına göre iyi yani, bu fiyata ya kaliteli ama 2. el alırsınız, yada sıfır olsun derseniz bu yani.
NOT: kolonyalı elinizle dokunmayın mouse'un üst yüzeyi mat plastik gibi bişey ve kolonya parçalıyor.