• 20-04-2021, 21:54:39
    #1
    Merhaba,

    Modem oturma odasında. Ben arka odaya pc alıp kablolu bir şekilde(kopma olmasın diye) internet bağlamak istiyorum ama ana modemden kablo çekmek istemiyorum.

    Bunun bir yolu var mı acaba?
  • 20-04-2021, 21:55:33
    #2
    Bir şekilde ya kablo çekeceksiniz yada kablosuz köprü yaparak tekrar kablo kullanacaksınız. Fiziksel olarak başka bir ihtimal yok
  • 20-04-2021, 22:02:21
    #3
    İnterneti evin şebeke hattına vereceksiniz. (220v) Ve diğer odada çekeceksiniz Doubleks evlerde falan da çalışmakta.


    https://www.hepsiburada.com/powerlin...leri-c-3016744

  • 20-04-2021, 22:02:30
    #4
    chalap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Modem oturma odasında. Ben arka odaya pc alıp kablolu bir şekilde(kopma olmasın diye) internet bağlamak istiyorum ama ana modemden kablo çekmek istemiyorum.

    Bunun bir yolu var mı acaba?
    Kablolu bağlantı istiyorsunuz ve anladığım kadarıyla görüntü kirliliği oluşmasın diye uzak mesafe kablo çekmek istemiyorsunuz wifi repeater kullanabilirsiniz odanıza yakın bir yere konunlandırabilirsiniz ancak yine kablosuz bağlantı oluşmuş olur, bence ana modemi odanıza çekip diğer odalara dağıtım için wifi repeater kullanırsanız odanızda kablolu internet olur diğer odalarınızda da wifi çeker
  • 20-04-2021, 22:05:45
    #5
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnterneti evin şebeke hattına vereceksiniz. (220v) Ve diğer odada çekeceksiniz Doubleks evlerde falan da çalışmakta.


    https://www.hepsiburada.com/powerlin...leri-c-3016744
    Kaçınılmaz son bu galiba hocam. Başka yöntem önerecek var mı diye açmıştım konuyu ama başka yolu yok gibi...
  • 21-04-2021, 00:16:26
    #6
    Başarılı buldum diyor buradaki arkadaş.


    https://www.youtube.com/watch?v=mmIJOi_e6vU
  • 21-04-2021, 07:46:12
    #7
    Evet @efkar; hocam bu da bir çözüm gibi duruyor. @sezgin; hocamın tavsiye ettiği sistemin benzeri galiba!

    Teşekkürler yardımınız için.

    Şimdilik wifi ağı genişletici ile bir deneme yapacağım. Eğer kopma ve çekim gücünde aşırı düşüş olmazsa öyle devam edeceğim...