Evet
@efkar; hocam bu da bir çözüm gibi duruyor.
@sezgin; hocamın tavsiye ettiği sistemin benzeri galiba!
Teşekkürler yardımınız için.
Şimdilik wifi ağı genişletici ile bir deneme yapacağım. Eğer kopma ve çekim gücünde aşırı düşüş olmazsa öyle devam edeceğim...