Evet @efkar; hocam bu da bir çözüm gibi duruyor. @sezgin; hocamın tavsiye ettiği sistemin benzeri galiba!

Teşekkürler yardımınız için.

Şimdilik wifi ağı genişletici ile bir deneme yapacağım. Eğer kopma ve çekim gücünde aşırı düşüş olmazsa öyle devam edeceğim...