• 18-04-2021, 20:43:15
    #10
    fms34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter neredeyse özgür bir platform her görüşten içerik görebilirsiniz ama ekşisözlük'de bir siyasi görüş hakim, bu görüş dışında başka görüş görmeniz çok zor bu görüşe karşıt yorum da atamazsınız ve aşırı cahil, bilmediği şeyler hakkında atıp tutan insan dolu.

    Twitter kullanmasına bilene çok faydalı. Listeler yapıp sürekli güncel bilgi ediyorum.
    https://eksisozluk.com/egitim-seviye...--2857146?p=10
    Belkide bu yüzdendir bilmiyorum
  • 18-04-2021, 20:47:32
    #11
    Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkenin adaleti twitter'da oluşturulan kamuoyuyla sağlanmaya çalışılıyor, bakanlar istifa ediyor. Daha yararlısı yok.
    Sosyal medyaya ayrılan zaman ekşi gibi platformlara ayrılsaydı adalet twitter da aranacak kadar yerlere düşmezdi.