Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkenin adaleti twitter'da oluşturulan kamuoyuyla sağlanmaya çalışılıyor, bakanlar istifa ediyor. Daha yararlısı yok.
Sosyal medyaya ayrılan zaman ekşi gibi platformlara ayrılsaydı adalet twitter da aranacak kadar yerlere düşmezdi.