• 12-04-2021, 16:31:11
    #10
    Gold üye
    Gayet mantıklı bir sınırlama. (%50 iade için)
  • 12-04-2021, 16:32:02
    #11
    eğer dediğiniz şey doğruysa o zaman eczanelerde de kullanamaz insanlar böyle saçmalık olur mu cidden eczaneden bugün 2 kere ürün aldım yarın kart geçmicek sebep kampanya sınırlı tamamda kampanyaya almadan geç ücreti dimi
  • 12-04-2021, 16:39:20
    #12
    CanOffline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer dediğiniz şey doğruysa o zaman eczanelerde de kullanamaz insanlar böyle saçmalık olur mu cidden eczaneden bugün 2 kere ürün aldım yarın kart geçmicek sebep kampanya sınırlı tamamda kampanyaya almadan geç ücreti dimi
    sonunda bir anlayan cikti valla, hocam bizim millet alismis bedavaciliga artik bu tur ciddi konulari anlamiyorlar, istiyorlarki foruma konu acayim "1 saatlik netflix veren var mi film izlicem" diye, yani 3 hesaba odeme yaptigim icin saf durumuna dustum ama 1 saatligine isteseydim buyuk ihtimal taktir edilirdim.
  • 12-04-2021, 17:02:53
    #13
    Hocam sanal kart aç paparadan kullan ben 5 tane netflix ödemesi yapıyorum paparadan bir sıkıntı yok sen tek karttan daha fazla ödeme yapmak istiyorsun herhalde
  • 12-04-2021, 17:14:01
    #14
    ayhanaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sanal kart aç paparadan kullan ben 5 tane netflix ödemesi yapıyorum paparadan bir sıkıntı yok sen tek karttan daha fazla ödeme yapmak istiyorsun herhalde
    Ayri sanal kart actim zaten hocam, ben de sizin yaptiginizi yapmak istiyorum, destege mail mi attiniz? cunku yukaridaki mail geliyor aylik 2 hakkiniz var diye.
  • 12-04-2021, 17:24:02
    #15
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayri sanal kart actim zaten hocam, ben de sizin yaptiginizi yapmak istiyorum, destege mail mi attiniz? cunku yukaridaki mail geliyor aylik 2 hakkiniz var diye.
    Birşeye mail atmadım düzenli olarak otomatik çekiyor hesapta para olunca bir sıkıntım yok
  • 12-04-2021, 17:32:13
    #16
    sen kendi hesabına işlem yapabilirsin diyor hocam ne saçmalığı?
    ee ben 10 tane netflix grubu açayım, herkesten tam parasını alaym %50 sini de iade etsin?
  • 12-04-2021, 18:09:46
    #17
    👑Console Hesabı Alınır👑
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen kendi hesabına işlem yapabilirsin diyor hocam ne saçmalığı?
    ee ben 10 tane netflix grubu açayım, herkesten tam parasını alaym %50 sini de iade etsin?
    Konuyu tam okuduğunuza emin misiniz?
    Ayrıca %50 iade maximum 15 TL'ye kadar
  • 12-04-2021, 18:46:43
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tubaunl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cebinde 100 TL var. Ekmek almaya gidiyorsun. Karnın aç!


    3 adet ekmek alabilir miyim?

    Maalesef Ayda 2 adet ekmek alabilirsiniz.
    Marketlerde böyle indirim olunca da alım sınırlaması koyuyorlar kasada. Yoksa bi çuval alıp kendi bakkalında satan uyanıklar oluyor.

    Ayrıca ekmek temel bir ihtiyaç, süper bir benzetme yapmışsınız.