trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayri sanal kart actim zaten hocam, ben de sizin yaptiginizi yapmak istiyorum, destege mail mi attiniz? cunku yukaridaki mail geliyor aylik 2 hakkiniz var diye.
Birşeye mail atmadım düzenli olarak otomatik çekiyor hesapta para olunca bir sıkıntım yok