• 09-04-2021, 20:37:19
    #1
    Ayın 6 sında istanbudan arkadaşım ürün kargoladı ama bu kargo kafamı buluyor yoksa kargonun canı sıkıntı diye gezdiriyorlar mı
    variş yeri rize
  • 09-04-2021, 20:42:08
    #2
    Kargolar çok sever gezdirmeyi marka farketmeksizin hepsinin böyle huyları vardır.
    Bu da benden gelsin. Seviple kavuşamayan bir kargom hala yollarda kendisi.
  • 09-04-2021, 20:44:09
    #3
    Feradosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargolar çok sever gezdirmeyi marka farketmeksizin hepsinin böyle huyları vardır.
    Bu da benden gelsin. Seviple kavuşamayan bir kargom hala yollarda kendisi.
    onun geleceği yok
  • 09-04-2021, 20:45:04
    #4
    Feradosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargolar çok sever gezdirmeyi marka farketmeksizin hepsinin böyle huyları vardır.
    Bu da benden gelsin. Seviple kavuşamayan bir kargom hala yollarda kendisi.
    Maşallah hocam
  • 09-04-2021, 20:45:19
    #5
    Kargoyu verdiğiniz yerden direkt alıcıya götürmüyorlar hocam yoğunluk ötürü uzamış ama normalde de önce bi kurum kabul eder, bunlar bi yerde toplanır. Ordan araçlara yüklenip gönderilir. Gittiği yerde ordan size yakın dağıtım noktasına gider. Ordan da birine cihet olarak verilir ve size ulaşması sağlanır. Arada bi iki adım daha olabiliyor. Lojistik önemli, zorlu ve kazançlı bi sektör
  • 09-04-2021, 20:47:30
    #6
    RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargoyu verdiğiniz yerden direkt alıcıya götürmüyorlar hocam yoğunluk ötürü uzamış ama normalde de önce bi kurum kabul eder, bunlar bi yerde toplanır. Ordan araçlara yüklenip gönderilir. Gittiği yerde ordan size yakın dağıtım noktasına gider. Ordan da birine cihet olarak verilir ve size ulaşması sağlanır. Arada bi iki adım daha olabiliyor. Lojistik önemli, zorlu ve kazançlı bi sektör
    işin garip yanı 3 4 gündür istanbuldan kargo cıkamadı bu kargo firması bi anarmal zaten
  • 09-04-2021, 20:53:05
    #7
    45 gün beklettiler bizi sonra 10tl verdiler özür olarak 10 tl lik kupon için 45 günümüzü verdik ne alcamı şaşırdım açıkcası
  • 09-04-2021, 21:05:49
    #8
    kvp
    helpful
    Feradosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargolar çok sever gezdirmeyi marka farketmeksizin hepsinin böyle huyları vardır.
    Bu da benden gelsin. Seviple kavuşamayan bir kargom hala yollarda kendisi.
    Develerle getiriyorlar herhalde
  • 09-04-2021, 21:32:04
    #9
    Feradosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargolar çok sever gezdirmeyi marka farketmeksizin hepsinin böyle huyları vardır.
    Bu da benden gelsin. Seviple kavuşamayan bir kargom hala yollarda kendisi.
    Biliyorsun gelmeyecek ama bir umut ya gelirse diye bekliyorsun. Bilirim hocam bu duyguyu. Ya oda seviyorsa?