RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargoyu verdiğiniz yerden direkt alıcıya götürmüyorlar hocam yoğunluk ötürü uzamış ama normalde de önce bi kurum kabul eder, bunlar bi yerde toplanır. Ordan araçlara yüklenip gönderilir. Gittiği yerde ordan size yakın dağıtım noktasına gider. Ordan da birine cihet olarak verilir ve size ulaşması sağlanır. Arada bi iki adım daha olabiliyor. Lojistik önemli, zorlu ve kazançlı bi sektör
işin garip yanı 3 4 gündür istanbuldan kargo cıkamadı bu kargo firması bi anarmal zaten