• 08-04-2021, 01:40:28
    #1
    Herkese iyi geceler.

    Son günlerde ya herkes bedavaya hizmet istiyor ya bedavaya hizmet veriyor ya da 3-5 liraya hizmet veriliyor. Benim çok canım sıkılıyor artık bu durumdan ve eminim çoğu kişinin de canını sıkıyordur bu durum.

    Yönetimden bu duruma bir el atmasını istiyorum artık. Yapılan işler bu kadar ucuz olmamalı ve Hizmet fiyatları bu kadar düşük olmamalı. +Ücretsiz yardım ücretsiz destek ücretsiz herhangi bir şey istemek yasaklanmalı.
    1 kişi XXX fiyata hizmet veriyorsa bir diğer kişi X fiyata bile hizmet veriyor bu gerçekten komik. Madem bedavaya bir sey isteyebiliyoruz her seyi bedavaya isteyip her seyi bedavaya yapsınlar.
  • 08-04-2021, 01:43:48
    #2
    Her hizmete bir taban fiyat getirilmeli bence. Rekabet de bir yere kadar.
  • 08-04-2021, 01:44:09
    #3
    Forum sadece ticari değil aynı zamanda bilgi yeridir bu sebeple destek yardım gibi kelimeler illaki olmalı ama ücretli bir iştir en basiti sanal pos entegrasyonu bunu nasıl yapacağım anlat demeleri yasaklanmalı. Kişiler bilgilerini paylaşmalı ki forum forum olsun
  • 08-04-2021, 01:45:29
    #4
    Platin üye
    Her bölüme bir standard getirirse iyi olur aslında, benden 30 liraya aldığı hizmeti değiştirip 10 liraya satanlar olmuştu zamanında...
  • 08-04-2021, 01:45:31
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ++++ bunlar yüzünden satıs yapamıyorum ve bu sebeple bizimde fiyatları aşagı cekmemiz gerekiyor. Çok can sıkmaya başladı...
  • 08-04-2021, 01:48:13
    #6
    drdiyar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum sadece ticari değil aynı zamanda bilgi yeridir bu sebeple destek yardım gibi kelimeler illaki olmalı ama ücretli bir iştir en basiti sanal pos entegrasyonu bunu nasıl yapacağım anlat demeleri yasaklanmalı. Kişiler bilgilerini paylaşmalı ki forum forum olsun
    Bedavaya alınmak istenen şey bilgi değil tecrübe.

    Ben wordpress optimazasyonunu az da olsa kendi sitemi yaparken öğrendim ve tam 23 günümü verdim istedigim performansı alabilmek için ve aynı ÅŸekilde bu konuda hizmet veriyorum ve fiyatı 200₺'den ancak bunu forumda 30-40 liraya yapan var. Bu iÅŸi yapanın ne kendine nede bu iÅŸi yapan arkadaÅŸlara saygısı var maalesef.
  • 08-04-2021, 01:48:24
    #7
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese iyi geceler.

    Son günlerde ya herkes bedavaya hizmet istiyor ya bedavaya hizmet veriyor ya da 3-5 liraya hizmet veriliyor. Benim çok canım sıkılıyor artık bu durumdan ve eminim çoğu kişinin de canını sıkıyordur bu durum.

    Yönetimden bu duruma bir el atmasını istiyorum artık. Yapılan işler bu kadar ucuz olmamalı ve Hizmet fiyatları bu kadar düşük olmamalı. +Ücretsiz yardım ücretsiz destek ücretsiz herhangi bir şey istemek yasaklanmalı.
    1 kişi XXX fiyata hizmet veriyorsa bir diğer kişi X fiyata bile hizmet veriyor bu gerçekten komik. Madem bedavaya bir sey isteyebiliyoruz her seyi bedavaya isteyip her seyi bedavaya yapsınlar.
    Yazdıklarına katılıyorum.
    Her işe en azından taban fiyat getirilmeli. X fiyata yapılmamalı.
  • 08-04-2021, 01:49:06
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ben sırf bu yüzden Lösev, Darüşşafaka gibi vakıflara bağış talep ediyorum. Kendim para kazanmıyorum ama diğer arkadaşlara haksız rekabette yaratmıyorum.
  • 08-04-2021, 01:50:49
    #9
    Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sırf bu yüzden Lösev, Darüşşafaka gibi vakıflara bağış talep ediyorum. Kendim para kazanmıyorum ama diğer arkadaşlara haksız rekabette yaratmıyorum.
    ++ Bende çok bedavaya hizmet verdim hatta 2 kisiden bile zorla para aldıgım oldu ama çok yardıma muhtac olana da karsılıksız hizmet verdim ve karsılıgında sadece tsk yazıp geçtiler o yuzden bu konuda cok hassasim herkesin ayni hassasiyeti göstermesini istiyorum.