Ben sırf bu yüzden Lösev, Darüşşafaka gibi vakıflara bağış talep ediyorum. Kendim para kazanmıyorum ama diğer arkadaşlara haksız rekabette yaratmıyorum.
++ Bende çok bedavaya hizmet verdim hatta 2 kisiden bile zorla para aldıgım oldu ama çok yardıma muhtac olana da karsılıksız hizmet verdim ve karsılıgında sadece tsk yazıp geçtiler o yuzden bu konuda cok hassasim herkesin ayni hassasiyeti göstermesini istiyorum.