Herkese iyi geceler.

Son günlerde ya herkes bedavaya hizmet istiyor ya bedavaya hizmet veriyor ya da 3-5 liraya hizmet veriliyor. Benim çok canım sıkılıyor artık bu durumdan ve eminim çoğu kişinin de canını sıkıyordur bu durum.

Yönetimden bu duruma bir el atmasını istiyorum artık. Yapılan işler bu kadar ucuz olmamalı ve Hizmet fiyatları bu kadar düşük olmamalı. +Ücretsiz yardım ücretsiz destek ücretsiz herhangi bir şey istemek yasaklanmalı.
1 kişi XXX fiyata hizmet veriyorsa bir diğer kişi X fiyata bile hizmet veriyor bu gerçekten komik. Madem bedavaya bir sey isteyebiliyoruz her seyi bedavaya isteyip her seyi bedavaya yapsınlar.