Covid inanılmaz eklem ağrısı
15
●283
- 06-04-2021, 23:54:47Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorumMandalinaJolie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başınız sağolsun Allah sabırlar versindonanma44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-04-2021, 00:51:23Geçmiş olsun. Eğer çok dayanılmaz bir ağrı değilse hastaneye gitmemenizde fayda var. Verecekleri zaten ağrı kesici oluyor. Virüse karşı bir ilaç olmadığı için mevcut ilaçlarla şikayetleri azaltmaya çalışıyorlar.
Bende de bir kaç gün eklem ağrısı olmuştu ama beni en çok gece terlemeleri rahatsız etmişti. 3 gün boyunca yatınca soğuk soğuk terliyordum. Uyandığımda bacaklarımdan sırtıma kadar her yerim sırılsıklam oluyordu. Mecbur üstümü değiştiriyordum. Üstelik eylül ayıydı. Yaz olsaydı ne yapardım bilmiyorum. - 07-04-2021, 11:01:17Yüce Mevlâ şifa verir inşallah, çok geçmiş olsun.