MandalinaJolie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen hafta ailemle birlikte komple covid pozitif çıktık inanılmaz bi eklem ağrısı çekiyorum bacaklarıma çivi çakıyorlar gibi sanki..o bacağımı koparmak istiyorum dayanılmaz bir acı uyuyamıyorum ne yapsam olmuyor fena sancılar geçiriyorum hiç böyle tahmin etmemiştim ..temas ettiğim kişilerinde covidi pozitif çıktı herkeste farklı bi semptom sanırım en ağırı bende verdiği ilaçlar etki etmiyor şunu atlatırsam çift maske üzerine siperlik takıcam o kadar kötü bi ağrı yaşıyorum
Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum
donanma44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok geçmiş olsun. 20 gün önce babamı Koronaya bağlı kalp krizinden kaybettim. bu hastalık, kan pıhtılaşması yaptığı için coraspin içmek lazım kan sulandırıcı, tabi doktorunuza danışarak yapın bunu. D vitamini, bol bol su için, metabolizmanızı güçlü tutun. Rahmetli babamın sırt ağrısı, bacak ağrısı dayanılmaz derecedeydi. Bugün korona olan bir öğrencimle görüştüm aynı şikayetler. Özellikle ikinci defa geçiren hastalarda daha ağır geçtiğini babamdan biliyorum.
Gnç yaştakiler kısa sürede atlatıyor merak etmeyin. Allah şifanızı versin.
Başınız sağolsun Allah sabırlar versin