Geçmiş olsun. Eğer çok dayanılmaz bir ağrı değilse hastaneye gitmemenizde fayda var. Verecekleri zaten ağrı kesici oluyor. Virüse karşı bir ilaç olmadığı için mevcut ilaçlarla şikayetleri azaltmaya çalışıyorlar.
Bende de bir kaç gün eklem ağrısı olmuştu ama beni en çok gece terlemeleri rahatsız etmişti. 3 gün boyunca yatınca soğuk soğuk terliyordum. Uyandığımda bacaklarımdan sırtıma kadar her yerim sırılsıklam oluyordu. Mecbur üstümü değiştiriyordum. Üstelik eylül ayıydı. Yaz olsaydı ne yapardım bilmiyorum.