• 02-04-2021, 15:55:31
    #1
    Merhabalar en son 4-5 sene önce sipariş geçmiştim. Şimdi vergi vs. muhabbetleri oluyor aldığımız ürünün fiyatına göre mi vergi veriyoruz ? nasıl vereceğimiz vergiyi vs. düşürebiliriz ?
  • 02-04-2021, 15:56:52
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İzninizle ben de bir soru sormak istiyorum. 1 krş getirdiğimiz ürünlerin vergisi 10 tl geçme ihtimali var mi ?
  • 02-04-2021, 15:58:08
    #3
    Alıcağın ürün ebatı ve fiyatı yüksekse yüzde 20 den hesaplanır ama küçük bişeyse genelde 12-20 tl arası vergi alıyorlar birazda ordaki memurun keyfine bağlı 400 dolarlık kask a 400 tl yerine 40 tl vergi çıkmıştı bana vergi ücretinide kargoyu getiren ptt görevlisine veriyorsun
  • 02-04-2021, 16:00:20
    #4
    Frknclk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzninizle ben de bir soru sormak istiyorum. 1 krş getirdiğimiz ürünlerin vergisi 10 tl geçme ihtimali var mi ?
    2gün önce 150 tl lik ürün aldım 12.25 tl aldılar oda standart ücret 1 kuruşluk bile olsa
  • 02-04-2021, 16:02:38
    #5
    Merhaba geçen gün 16 TL lik poker kartına 15 TL vergi ödedim 🥺
  • 02-04-2021, 16:03:29
    #6
    ak1n99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2gün önce 150 tl lik ürün aldım 12.25 tl aldılar oda standart ücret 1 kuruşluk bile olsa
    Teşekkür ederim. Memur daha fazla bir bedel yazma ihtimali var mi ? 20-30 tl sorun değil ama 100 tl lik ürüne 100 tl vergi ödemek saçma geliyor da
  • 02-04-2021, 16:05:58
    #7
    Frknclk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim. Memur daha fazla bir bedel yazma ihtimali var mi ? 20-30 tl sorun değil ama 100 tl lik ürüne 100 tl vergi ödemek saçma geliyor da
    Ödedikden sonra ürünün faturasıyla itirazda bulunuyon iade alıyorsun öyle bir durumda
  • 02-04-2021, 16:08:15
    #8
    ak1n99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödedikden sonra ürünün faturasıyla itirazda bulunuyon iade alıyorsun öyle bir durumda
    Teşekkür ederim.