Frknclk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim. Memur daha fazla bir bedel yazma ihtimali var mi ? 20-30 tl sorun değil ama 100 tl lik ürüne 100 tl vergi ödemek saçma geliyor da
Ödedikden sonra ürünün faturasıyla itirazda bulunuyon iade alıyorsun öyle bir durumda