ak1n99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2gün önce 150 tl lik ürün aldım 12.25 tl aldılar oda standart ücret 1 kuruşluk bile olsa
Teşekkür ederim. Memur daha fazla bir bedel yazma ihtimali var mi ? 20-30 tl sorun değil ama 100 tl lik ürüne 100 tl vergi ödemek saçma geliyor da