• 01-04-2021, 15:12:12
    #1
    Bügün İtibari ile Tekel (bat) grubuna belli başlı sigaralara zam geçişi oldu
    jti ve marlboro gurubunada yakında gelir
    stoğunuzu sağlam tutun.

    1 nisan şakasışukası değildir.
    şimdi edindiğim bilgiye göre devletin değil firmanın uyguladığı bi zamn olara teyit edildi.
    diğer firmalar yaparmı bilemiyorum.
  • 01-04-2021, 15:13:23
    #2
    yaa offfff 😞😞
  • 01-04-2021, 15:13:46
    #3
    hangi sigaralar ne kadar oldu ?
  • 01-04-2021, 15:14:17
    #4
    tavsiye iyi yalnız stoğu iyi tutun =)
  • 01-04-2021, 15:14:35
    #5
    Ben parlamente geçiş yapıyorum
  • 01-04-2021, 15:16:37
    #6
    Ben yine tütün içiyorum alıştım artık normal sigara kötü geliyor 😄 bide iyice azıttım sap sarı özel bitlis tütünü aldım kilosu 400 lira. Makaronlarla normal sigara parasına geldi ama normal sigaradan daha güzel. Ama normal tütüne geçicem 😄
  • 01-04-2021, 15:17:22
    #7
    Kripto paralara da vergi gelcekmiş. Kulak arkası kaldı bir tek
  • 01-04-2021, 15:18:49
    #8
    Melh25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi sigaralar ne kadar oldu ?
    Tekel de mesela rotmans, tekel, vicoroy grubuna 50şer krş geldi, bazılarına 1tl geldi.
  • 01-04-2021, 15:19:48
    #9
    AvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben parlamente geçiş yapıyorum
    keşke eski parlamente olsada geçiş yapsak