Ben yine tütün içiyorum alıştım artık normal sigara kötü geliyor 😄 bide iyice azıttım sap sarı özel bitlis tütünü aldım kilosu 400 lira. Makaronlarla normal sigara parasına geldi ama normal sigaradan daha güzel. Ama normal tütüne geçicem 😄