• 30-03-2021, 16:36:58
    #10
    Hayırlı olsun..
  • 30-03-2021, 16:37:04
    #11
    Ozkan1151 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun ama oyuncu koltukları ergonomik açıdan çok iyi olmuyorlar
    özellikle bel ve boyun kısmı için aldım diyebilirim. çünkü en çok ağrıyan yerlerim bu kısımlar. suan oturdum koltugu eskiciden tam 6 yıl önce 30 tl almıstım. yazık oda benim gibi bir zatı muhteremi 6 yıldır çekiyor
  • 30-03-2021, 16:37:36
    #12
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bomba tatlısını ne zaman yeriz
    vll bu tatlıyı bilmiyorum ama yeriz hocam ayıpsınız :d
  • 30-03-2021, 16:49:07
    #13
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özellikle bel ve boyun kısmı için aldım diyebilirim. çünkü en çok ağrıyan yerlerim bu kısımlar. suan oturdum koltugu eskiciden tam 6 yıl önce 30 tl almıstım. yazık oda benim gibi bir zatı muhteremi 6 yıldır çekiyor

    hocam oyuncu koltukları yarış arabası koltuk tasarımına sahip ve bu tasarım uzun süreli kullanımlar için uygun olmuyor aynı fiyat aralığındaki ofis koltukları dizayna ve görünüşe oyuncu koltukları kadar para harcamadığı için rahatlığa ve uzun süreli kullanımlara daha fazla zaman ve para harcayabiliyorlar oyuncu koltuklarındaki bucket seat tasarımı şöförler sağ sol yaparken koltuktan kaymamaları için var ama oyun oynayan veya pc kullanan birisinin işine yaramayacak bir tasarım oluyor ve bu tasarım koltukta bağdaş kurmayı rahatsiz edici kılabiliyor ve koltuğun ön kısmı gaz ve pedala uygun şekilde kalkık yapıldığı için baldırlara baskı uygulayabiliyor uzun süreli olunca bacak uyuşuyor daha derinlemesine araştırma yapın derim bence ergonomik olması her zaman iyidir oyuncu koltuklarının görünüşlerine bayılan ve 14-15 yaşımdan beri ağzım açık bir şekilde onlara bakarak büyüyen ben bile alacağım zaman uzun araştırmalar sonucu oyuncu koltukları ile aynı fiyatlarda ofis koltuğu aldım
  • 30-03-2021, 16:49:12
    #14
    15 gün içinde beğenmez isen iade edip bunu dene derim

    https://www.ikea.com.tr/urun-katalog...andalyesi.aspx
  • 30-03-2021, 17:01:35
    #15
    iş olsunda bel boyun az ağrısın. sen koltuktan fazla bir şey bekleme. Boyun ve beline bir faydası olmayacak. aldım aldım 2. el sattım. faydasını görmedim.
  • 30-03-2021, 17:03:18
    #16
    s.mustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş olsunda bel boyun az ağrısın. sen koltuktan fazla bir şey bekleme. Boyun ve beline bir faydası olmayacak. aldım aldım 2. el sattım. faydasını görmedim.
    hocam bir sürü model var bu modelimi aldınız yoksa başka bir koltukmu?
  • 30-03-2021, 18:11:34
    #17
    O markadan bu modeli aldım. 1399 a aldım. tredyoldan indrim kodu ile. saten hep 1500. sahibinden den 850 ye sattım. farklı markalarıda aldım. 3 tane aldım sattım. şimdi elimdekinide kullanmıyorum onuda satıcam. xdrive. mavi. yorumları yüzünden aldım ama bizim yemek masasının koltukları daha rahat
  • 30-03-2021, 18:15:59
    #18
    Growth Manager
    aynısı bende var ama marka farklı.

    çok ağrıtıyo be