Ozkan1151 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun ama oyuncu koltukları ergonomik açıdan çok iyi olmuyorlar
özellikle bel ve boyun kısmı için aldım diyebilirim. çünkü en çok ağrıyan yerlerim bu kısımlar. suan oturdum koltugu eskiciden tam 6 yıl önce 30 tl almıstım. yazık oda benim gibi bir zatı muhteremi 6 yıldır çekiyor