hayırlı olsun ama oyuncu koltukları ergonomik açıdan çok iyi olmuyorlar
özellikle bel ve boyun kısmı için aldım diyebilirim. çünkü en çok ağrıyan yerlerim bu kısımlar. suan oturdum koltugu eskiciden tam 6 yıl önce 30 tl almıstım. yazık oda benim gibi bir zatı muhteremi 6 yıldır çekiyor